Artmúsic és una escola de música i dansa, amb més de 35 anys d´experiència. Es va crear sota la direcció de Joan Farré i Marta Fabre a Gran Via de les Corts Catalanes 448 impartint com a matèries principals; guitarra, acordió, òrgan, piano i llenguatge musical. A l’any 1996 l’escola busca altres objectius i es trasllada al actual local C/ Rocafort 79 per proporcionar als alumnes una educació artística de qualitat potenciant el treball col·lectiu per sobre del individualisme sense oblidar incentivar el pensament autònom per tal d’alimentar la capacitat d’aprenentatge, de comprensió i de creativitat.

L’edifici de planta Baixa, consta de 20 aules, totes equipades amb piano i aparell d’àudio i una sala d´actes on hi caben més de 100 persones per la realització d´activitats diverses.

Artmúsic compta amb professors altament qualificats, molts d´ells actualment en actiu en concerts i escenaris; compartim tots l’interès per la pedagogia.

Desde l’any 2003 el centre està autoritzat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

També desde l’any 2009 som Centre Examinador Oficial de Trinity Guildhall (acreditat internacionalment) i Centre Examinador Oficial de Rock and Pop Trinity College.